دانلود اپلیکیشن اندروید

هفته گرامیداشت روابط عمومی و ارتباطات فرصتی مغتنم برای توجه به جایگاه و اثرگذاری این نهاد است

 

رئیس شورای اطلاع رسانی استان فارس؛ بایستی اقدامات روابط عمومی ها در راستای تحقق شعار جهش تولید برنامه ریزی شود
 


 
سید احمد احمدی زاده در جلسه فوق العاده شورای اطلاع رسانی استان که ضمن تبریک هفته روابط عمومی و ارتباطات و تشکر از همه زحماتی که فعالان این عرصه در راستای آگاه سازی و اطلاع رسانی بر دوش دارند، افزود: اینکه روابط عمومی را آینه تمام نمای یک سازمان و نهاد می دانند و همچنین نامگذاری 27 اردیبهشت به نام  روابط عمومی نشان دهنده اهمیت و جایگاه ارزشمند آن است.
احمدی زاده بیان کرد: در بحران اخیر کرونا شاهد نقش و اثر گذاری روابط عمومی و اطلاع رسانی در جامه بودیم و تلاش های این حوزه سبب شد استان فارس در امر اطلاع رسانی و آموزش جایگاه برتری کسب کند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس دو عامل را سبب تقویت جایگاه روابط عمومی در دستگاه ها و نهادها برشمرد و گفت: عامل نخست این است که مدیران و روسا به اهمیت روابط عمومی آگاه باشند و اقدامات لازم برای تقویت ارزش و اهمیت آن را انجام دهند.
وی ادامه داد: عامل دوم که بسیار مهم است نقش خود اعضا روابط عمومی است که با مطالعه و پژوهش باید در راستای توانمندسازی حوزه خود کوشا باشند و جایگاه نهاد روابط عمومی را ارتقاء ببخشند.
 رئیس شورای اطلاع رسانی استان هفته گرامیداشت ارتباطات و روابط عمومی را فرصتی مغتنم برای تقدیر از تلاش ها و زحمات فعالات این عرصه دانست و اظهار کرد: شورای روابط عمومی ها باید عملکرد دستگاه های مختلف را بررسی کند و مشخص باشد کدام دستگاه اقدامات لازم را برای تقویت جایگاه روابط عمومی انجام داده و کدام یک در این زمینه کوتاهی کرده است.
معاون استاندار فارس ایجاد همدلی و انسجام را عنصری مهم در جامعه امروز دانست و تاکید کرد: بی تردید اطلاع رسانی شفاف از عملکرد ادارات و دستگاه در ایجاد همدلی ، تقویت سرمایه های اجتماعی و اعتماد عمومی موثر است.
احمدی زاده با اشاره به اینکه در حال حاضر نیز با بازگشایی فعالیت ها شاهد نادیده گرفتن اهمیت کرونا از سوی عده ای از مردم هستیم، عنوان کرد: نقش روابط عمومی و اطلاع رسانی در اقناع سازی و توجیه مردم برای جدی گرفتن این بیماری بسیار مهم و اثرگذار است.
 رئیس شورای اطلاع رسانی استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه شعار جهش تولید به عنوان شعار سال انتخاب شده است خاطر نشان کرد:  انتظار است که تمامی دست اندرکاران روابط عمومی ها با برنامه ریزی وتلاش بیشتر در مسیر شعار واهداف جهش تولید قرار دهند.
وی افزود: شورای هماهنگی روابط عمومی های استان نیز باید در این مسیر گام بردارد و ضمن مطالبه گری از مدیران خواهان ارائه گزارش های شفاف در این زمینه باشد.
در این جلسه همچنین جمع بندی برنامه ریزی ها با موضوع گرامیداشت هفته روابط عمومی در استان انجام شد.
تقدیر از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و تجلیل از همکاران فعال در روابط عمومی ها که در حین خدمت به کرونا مبتلا شده بودند از دیگر بخش های این جلسه بود

طراحی و اجرا: طراحی وب نیکو
Top