دانلود اپلیکیشن اندروید

انجام بازرسی صیانت از حقوق شهروندان در نظام اداری شرکت توزیع نیروی برق استان فارس

بازرسی شاخص ها و زیر شاخص های صیانت از حقوق شهروندان در نظام اداری، توسط کارشناس دفتر امور اجتماعی استانداری فارس و بازرس حقوق شهروندی استان در شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، صورت پذیرفت. 

مرضیه میرزازاده، در جلسه بازرسی که کلیه اعضای کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم شرکت توزیع نیروی برق استان فارس حضور داشتند، گفت: هدف از بازرسی مچ گیری یا شناسایی نقاط ضعف یا ارائه گزارش عملکرد نامناسب یک سازمان نیست، بلکه مشارکت و همکاری درجهت توسعه و پیشرفت استان است. وی بر پایبندی به اصل صداقت در زمان بازرسی از سوی سازمان ها تاکید کرد و بیان داشت: بازرس باید تلاش کند ارتباط موثر با مسئولین ذیربط و افراد پاسخگوی سازمان برقرار نماید تا مستندات و سایر شواهد به صورت واقعی به بازرس ارائه گردد. وی اظهار داشت: مهمترین وظیفه ما در سازمان های دولتی، تلاش در جهت خدمت رسانی سریع، آسان و با کیفیت به ارباب رجوع و تکریم وی است، به طوری که به موقع صدای نارضایتی او را شنیده و به مقامات بالاتر جهت رفع سریع مشکلات، انتقال دهیم. در بخش دیگری از این مراسم، رئیس کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، نیز طی سخنانی با اشاره به فرهنگ سازمانی این شرکت و تلاش همه جانبه تمامی کارکنان در جهت رفع سریع مشکلات مردم شریف استان، گفت: تمام سعی بدنه شرکت بر ارائه هرچه بهتر خدمات به مشترکین و مراجعین در حوزه مدیریت های تابعه شرکت است و در تلاشیم تا آنچه را که به لحاظ قانونی، شرعی، انسانی و اخلاقی وظیفه خود می دانیم را انجام دهیم تا از این طریق بتوانیم رضای خداوند متعال و در مرحله بعد خلق خدا را حاصل کنیم. ابراهیم ریحانی ابراز امیدواری کرد: ضمن بهره گیری از تجربیات و نظرات سازنده بازرسان حقوق شهروندی ،چنانچه در بازرسی ها، نقاط قابل بهبودی مشاهده می شود، به صورت شفاف در اختیار سازمان ها قرار گیرد تا درجهت اصلاح سریع موارد مشاهده شده اقدامات اثربخش، صورت پذیرد. مهندس ریحانی به اقدامات شاخص انجام شده شرکت از قبیل برگزاری اولین رویداد معرفی نیازهای فناورانه استان با محوریت کشف و روش‌های ایجاد ارتباط دوسویه اثربخش ذینفعان و روش‌های مدیریت مصرف انرژی برق ، انجام بازرسی های مستمر حقوق شهروندی در نظام اداری و پیگیری اثربخش تا حصول نتیجه ، ایجاد مکانیزم ارزیابی و پایش گلوگاه های فساد جهت ارتقای سطح سلامت اداری، ایجاد شفافیت و بهبود کیفیت خدمات رسانی، فرهنگ سازی مناسب مصرف بهینه و ایمنی برق در بین شهروندان، دانش آموزان و اقشار مختلف جامعه و اجرای پروژه نظرسنجی از کارکنان شرکت در خصوص واحدهای ارائه دهنده خدمت در زمینه صیانت از حقوق شهروندان پرداخت و افزود شرکت توزیع نیروی برق استان فارس به عنوان یکی از شرکت های پیشرو کشور در راستای توسعه دولت الکترونیک ،با موفقیت پروژه شناسایی و پیاده سازی ۲۸خدمت حوزه مشترکین و ۵۴ خدمت حوزه غیرمشترکین درمیز خدمت غیرحضوری(الکترونیک) به عنوان پایلوت صنعت توزیع برق کشور اجرا نموده است.گفتنی است،
شاخص های رعایت کرامت انسانی و رفتارمحترمانه و اسلامی با مراجعین، اعمال بیطرفانه قوانین و مقررات، دسترسی آسان و سریع مراجعین به خدمات اداری، آگاهی بخشی به موقع از تصمیمات و فرآیندهای اداری به مردم و ایجاد امکان دسترسی ذی نفعان به اطلاعات مورد نیاز از جمله 14 شاخصی بودند که توسط بازرس حقوق شهروندی استانداری فارس مورد بازرسی قرار گرفت. 

 

طراحی و اجرا: طراحی وب نیکو
Top